עמודים נוספים

צור קשר!

    תכני האימון

    תקשורת בין אישית

    ניהול תקשורת שיחה בינאישית איכותית ואפקטיבית – הובלה, העצמה, הנעה ורתימת האחר. יצירת שיתוף פעולה, שמירה על אינטרסים והשגת מטרות. כל זאת חרף חילוקי דעות וקשיים לשיתוף פעולה.

    רלוונטי ל: ניהול עובדים, מכירות, ניהול משא ומתן, שרות, רכש, זוגיות, שיתוף פעולה עם עמיתים, מנהלים, לקוחות וכד'.

    התקשורת באה לידי ביטוי ב: מודע ובעיקר בתת מודע. באופן מילולי ושאינו מילולי. בכתב, בעל פה, בשפת גוף ובאופן הביטוי וההקשבה.

    מתן והטמעת כלים ומיומנויות תקשורתיות לניהול שיחה

    יצירת בהירות, סגנונות תקשורת, הקשבה, נקודת מבט יחסית, הבהרת ציפיות ויחסי ציבור. שיחת ערכים, יצירת הסכמות ואמנות התשאול.

    אסרטיביות, התמודדות מול דעות שונות וטיפול בהתנגדויות. טיפול באכזבות, מתחים, כעסים, ישוב סכסוכים, התגברות על חסמי תקשורת. מתן משוב ופידבק.

    שיפור יחסי אנוש וחיזוק מערכות יחסים. כושר ביטוי ושפת גוף. יצירת "כימיה", סקרנות, עניין, התלהבות והומר.

    מנהיגות וניהול

    פיתוח מנהיגות - עקרונות הזהב להצלחה. עצמאות ויוזמה. הישגיות. אחריות אישית. קבלת החלטות. גישה מייצרת תוצאות ופירוק גישות חוסמות.

    פיתוח עשייה - הגדרת ערכים, בניית חזון, הצבת מטרות והשגתם. גבולות, סטנדרטים ותכנון משימות. ניהול סדרי עדיפויות מתוך התנהלות אפקטיבית הממוקדת בעקר במקום בתפל, תוך צמצום עומסים. ניהול ביצועים מתוך מדידה ובקרה. האצלת סמכויות. ניהול ישיבות. מיקוד, ניטרול שואבי אנרגיה והעצמת מזיני אנרגיה. יצירת תהליכים בהירים ופשוטים. הגדרת תפקידים. יצירת מחויבות. שיפור הספקים. התמודדות עם קשיים, דילמות ואתגרים.

    ניהול עצמי - חיזוק הביטחון האישי, העוצמות האישיות, הכישורים והיכולות עבור מיצוי הפוטנציאל האישי.

    הנעה עצמית ומוטיבציה – העזה, נחישות ורעב. יצירתיות וגמישות. התמודדות עם מצבי לחץ ושחיקה. חסמי הצלחה וניהול משברים.

    גיבוש המנהלים. שיפור התקשורת בין המנהלים ויצירת שיתוף פעולה פורה באווירה טובה, תמיכה, גיבוי וערבות הדדית.

    ניהול עובדים והסביבה

    התנהלות, תקשורת בין-אישית ושיתוף פעולה פנים וחוץ-ארגוני. אימון עובדים, העצמה, ניצול יתרונות עובדים וטיפול בחסרונות. סטנדרט התנהלות מול הסביבה, עובדים, כולל גורמים רוחביים בארגון וספקים.

    הצבת יעדים וכלים להשגתם. תגמול ותמרוץ. שיפור תהליכים ונהלים. מדידה ובקרה. יצירת גבולות, אכיפה ועידוד. משובים ולמידה. הגברת המשמעת והאכפתיות. הנעת עובדים והגברת מוטיבציה. שיפור יכולת רתימת ויצירת מחויבות למטרות ומשימות.

    גיבוש העובדים. שיפור התקשורת בין כולם ויצירת שיתוף פעולה פורה באווירה טובה, תמיכה, גיבוי וערבות הדדית. יצירת שיתוף פעולה פורה ואפקטיבי. הזדהות ומחויבות למקום העבודה (גאוות יחידה).

    הגדרות תפקידים וגיוס כ"א - הגדרות תפקידים ומשימות באופן מדיוק לבעלי התפקידים. שיפור תהליכי המיון, קבלה והכשרת עובדים חדשים.

    ניהול מכירות ומו"מ

    איתור לקוחות פוטנציאלים – איתור וניהול מאגרי מידע. NETWORKING. שימושים במדיה חברתית. יוזמות שיווקיות. העמקת פעילות לקוחות קיימים. שיחות טלפון קרות. מעקבים. משובים ובקרות.

    מבנה תהליך מכירה – הצגה עצמית. בניית אמון. יצירת רתימה ושיתוף פעולה. זיהוי סגנון תקשורת ומפה פוליטית. איתור צרכים ומענה עליהם תוך בידול. השפעה על תפיסות וקבלת החלטות. התמודדות עם התנגדויות. פסיכולוגיית התמחור. הכנה ותרגול תסריטי שיחה. שיחות טלפון ומעקבים. מעקב ושרות לאחר מכירה. זיהוי וניצול הזדמנויות עסקיות נוספות.

    ניהול משא ומתן - הקניית כלים תקשורתיים לניהול משא ומתן עסקי ואישי תוך יצירת שיתוף פעולה וחיבור של אינטרסים ליצירת הישגים גבוהים. בניית מערכות יחסים המושתתות על "ניצחון הדדי". יצירת הסכמות ומחויבות. התגברות על קשיים. קונפליקטים ומשברים במשא ומתן.

    סגירת עסקה – יצירת מחויבות. תובנת "לנצח את הכישלון". הצלחות, כישלונות ודילמות. התגברות על מכשולים לסגירת העסקה בפועל. יצירת בהירות ומחויבות לעתיד מתוך החלטות והסכמות משותפות.

    שרות

    שרות – דאגה לשביעות רצון הדדי. עקרון WIN WIN, קביעת מדיניות וסטנדרטים גבוהים לשרות. בקרה ומעקבים. ניהול אפקטיבי של מערך שרות ידידותי וממוקד לקוח. טיפול באכזבות. דילמות. מהלכים שיווקים בתוך בשרות.