עוד מגיל צעיר לאנשים רבים אין מושג מה הם רוצים להיות כשיהיו גדולים. "מה אתה רוצה להיות שתהיה גדול? כבאי, שוטר?" פעם אמא רצתה שנלך להיות רופא או עו"ד. לבנות איחלו שיתחתנו עם אחד כזה. אח"כ היתה נהירה לכיוון ההייטק. נשמע נוצץ, נכון? מכירים את ההרגשה כשאתם נמצאים במצב מסוים כמו מערכת זוגית, מקום עבודה ואתם מרגישים בבטן שאתם נמצאים במקום הלא נכון? משהו לא מתחבר שם. תחושה של מצוקה. עם הזמן זה מתגבר. מן תחושה שגדלה על אש קטנה ומצטברת. בשלב מסוים היא מתפוצצת. במקרה הגרוע מתרגלים לתחושה הרעה. ואז מוצאים את עצמם אנשים שנים במערכות זוגיות שלו טוב להם בהם ובמקומות עבודה שלא אוהבים אותם. אתם חושבים שאתם יכולים להיות באמת טובים במשהו שאתם לא אוהבים? האם תצליחו להוציא מעצמכם איכות בסיטואציות שאתם לא מתחברים אליהם?
רבים מהאנשים חיים תסריט של אנשים אחרים. יוצאים עם בחורות או בחורים רק בגלל שהם נראים טוב בעיני הסביבה. הולכים ללמוד את מה שההורים לחצו עליהם ללמוד, עובדים במקומות עבודה ובתפקידים רק כי הם נחשבים טובים, יוקרתיים ובמקרה החמור יותר מתגמלים בכסף רב. אני קורא למקומות הללו קלובי זהב ולתגמול הזה שוחד שקונה את הנשמה. אם לא תכתבו את התסריט שלכם, מישהו יכתוב אותו בשבילכם.
אז מה עושים? קודם כל מבינים מה אנו אוהבים? במה אנו חזקים? למה אנו מתחברים? מה באמת מעניין אותנו? תשאלו, תבררו ותתנסו. מי שטוב בתחומו ויעשה את כל מה שצריך, וישלם את המחירים בשביל מה שהוא אוהב, אין סיבה שלא יצליח.
למידה קודמת לכל. אני כל הזמן למד. מקורות הלמידה הם מגוונים, ספרים, אינטרנט, קורסים, לימודים לתארים, מאנשים סביבנו, מהתנסות וכד'. בחרו במשרות לו על פי השכר, בחרו קודם כל לפי מה תוכלו ללמוד שם. זה שכר הלימוד. אין קיצורי דרך. ניתן לזרז את הדרך, אבל לא לקצר אותה. התחברו לאנשים הנכונים. לאנשים שיכולים לקדם אתכם. מאמנים אישים, מנטורים שונים בתחומם. אנשים שאתם מעריכים וכאלו שיש להם הרבה ניסיון. לא תאמינו כמה אנשים מוכנים לעזור ולספר לכם איך הם מצליחים.
הנשמה יודעת מה היא רוצה, מה איתכם? מניסיוני, תחושת הבטן שלי האמיתית תמיד צדקה. לכו ללמוד ולהתאמן על מה שאתם לומדים. לכו עם הנשמה.
השארת תגובה