גם במידה ויש לנו תקציב מוגבל או מוגדל, יש לשמור על שש עקרונות חשובים:
 
  • תמיד לאפיין את קהלי המטרה.
  • לא ליפול שבי להבטחות ללא כיסוי.
  • לבדוק מה הלקוח רואה ולא להיות “מאוהב בקמפיין”.
  • לבדוק את נותני השירותיים, ולהשוות.
  • לצאת לדרכך רק כשהכול מוכן ולדאוג שכל המרכיבים יהיו אחידים.
  • לפני יציאה לדרך לבדוק שאנחנו מוכנים לכל תרחיש.
 
יש מעט אנשי מקצוע בתחום שיודעים לחבר את כל מרכיבי השיווק ולתת אופטימיזציה לכל המרכיבים, והם רבים.
לפעמים בעלי אינטרסים ימשכו לכיוונים שלא יעזרו ואף יקלקלו.
הקמפיין חייב להיות ממוקד מטרות שהוגדרו מראש.
התקציב חייב להיות מאוזן ולתת פתרונות לכל תקופת הקמפיין ואף בהפסקתו להמשיך ולתת אפקט “אפטר שוק”.
לפרטים נוספים: מיקי נודלמן – 054-6888618
השארת תגובה